Часи, коли для ефективної роботи компанії або організації достатньо було стола зі стільцем, стелажа для документів, друкувальної машинки та рахівниці, давно пройшли. Сьогодні, щоб виконувати поточні задачі, розвиватись і досягати успіху, будь-якому офісу необхідно набагато більше. Розглянемо склад «стартового пакету» без якого не вийде навіть почати працювати.

Апарати для копіювання документів, які у просторіччі називають ксероксами, - необхідний атрибут будь-якого офісу. На жаль, проблеми з такими пристроями рано чи пізно виникають у всіх. Ми розкажемо вам про 9 з них, що трапляються найчастіше.

Це пристосування також називають мобільною дошкою або офісним мольбертом. Зовнішньо воно дійсно нагадує класичний мольберт: встановлюється на триногу, має поле для нанесення зображень та лоток для письмових інструментів.

Портативний комп’ютер мало коли використовується стаціонарно. Його беруть з собою в офіс або у відрядження, на відпочинок або в коворкінг-центр. Для того, щоб транспортування було безпечним для девайса, необхідно забезпечили його надійним захистом. Тому наразі говоримо про те, як вибрати якісну сумку для ноутбука.

Вихід нової версії Windows 11 ще до офіційної презентації, яка відбулася 24 червня, наробив багато шуму. Найбільш нетерплячі користувачі протестували бета-версію і виявили в ній одразу декілька спірних змін. Але найбільш неприємним сюрпризом стало те, що одинадцята версія здатна встановлюватись не на будь-який електронний пристрій. Багатьом ще не старим модифікаціям просто не вистачає потужності заліза.


Сторінка 12 із 15
© 1995-2024. Інтернет магазин "КАДР". Всі права захищено.
Ваш кошик