Призначення офісних папок-реєстраторів – упорядковане зберігання документів, нормативних актів, різних роздруковок та інших паперів. Вони мають тверді обкладинки й оснащені арочним механізмом, який дозволяє швидко і зручно додавати і видаляти аркуші.

Часи, коли для ефективної роботи компанії або організації достатньо було стола зі стільцем, стелажа для документів, друкувальної машинки та рахівниці, давно пройшли. Сьогодні, щоб виконувати поточні задачі, розвиватись і досягати успіху, будь-якому офісу необхідно набагато більше. Розглянемо склад «стартового пакету» без якого не вийде навіть почати працювати.

Апарати для копіювання документів, які у просторіччі називають ксероксами, - необхідний атрибут будь-якого офісу. На жаль, проблеми з такими пристроями рано чи пізно виникають у всіх. Ми розкажемо вам про 9 з них, що трапляються найчастіше.

Це пристосування також називають мобільною дошкою або офісним мольбертом. Зовнішньо воно дійсно нагадує класичний мольберт: встановлюється на триногу, має поле для нанесення зображень та лоток для письмових інструментів.

Портативний комп’ютер мало коли використовується стаціонарно. Його беруть з собою в офіс або у відрядження, на відпочинок або в коворкінг-центр. Для того, щоб транспортування було безпечним для девайса, необхідно забезпечили його надійним захистом. Тому наразі говоримо про те, як вибрати якісну сумку для ноутбука.


Сторінка 1 із 5
© 1995-2021. Інтернет магазин "КАДР". Всі права захищено.
Ваш кошик