Гарантійний та післягарантійний ремонт принтерів Konica Minolta та Xerox

      Сервісний центр компанії "Кадр" здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки для друку фірм Konica Minolta та Xerox. Наші сервісні інженери мають усі необхідні сертифікати для ремонту та інших робіт. Ми пропонуємо, крім стандартних гарантійних і післягарантійних ремонтів, послуги з інсталяції обладнання та технічного бслуговування. Надаємо спеціальні пропозиції по сервісному обслуговуванню для корпоративних замовників. Ми пропонуємо широкий вибір запасних частин та витратних матеріалів всесвітньо відомих виробників. Для постійних клієнтів існує система знижок.

 

Що таке гарантійний ремонт?

Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного терміну експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни або ремонту комплектуючого виробу чи окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів.

Для встановлення обладнання, що відноситься до категорії малої офісної техніки (переважно А4 формату), не потрібно участь сервісного інженера. Таке обладнання встановлюється замовником самостійно. Інструкція по підключенню та встановленню, а також гарантійний талон прикладаються до кожної одиниці техніки. Обслуговування малої офісної техніки здійснюється лише в авторизованих гарантійних сервісних центрах.

Встановлення та запуск обладнання, яке відноситься до категорії середньої і високопродуктивної техніки, інженерних систем і кольорового обладнання повинно проводитися обов'язково сервісним інженером, які пройшли відповідні навчання та мають необхідні сертифікати, на даний вид обладнання. Лише такі інженери мають право на запуск та налаштування такої техніки і заповнення гарантійного талону, який є підставою для безкоштовного усунення дефектів, що виникли з вини виробника в гарантійний період.

Konica Minolta, XEROX та інші виробники переважно надають гарантію на вищевказане обладнання терміном на 12 місяців з дня його встановлення або на певну кількість надрукованих аркушів, якщо така передбачена виробником (залежно від того, що  настане раніше). За умов використання техніки згідно регламентованих виробником правил, при настанні гарантійному випадку ремонт апарату буде безкоштовним лише в сертифікованих сервісних центрах, які мають усі дозвола. До таких належить наш сервісний центр "Кадр"

Гарантійні зобов'язання не покривають можливих збитків від втрати доходів, прибутку, витрат на тимчасову заміну обладнання, втрати даних і інших прямих або непрямих втрат, пов'язаних з несправністю обладнання.
Гарантія не надається на термін служби витратних матеріалів, а також ресурсних частин і елементів.

Що не входить в гарантійний ремонт принтерів та копіювачів Konica Minolta і XEROX?

До гарантійного обслуговування не входять наступні роботи:

  • Очищення, регулювання і налаштування апарату та його вузлів (профілактичні роботи, колірне калібрування, і т.п.);
  • Заміна витратних матеріалів та ресурсних вузлів;
  • Налаштування програмного забезпечення в інформаційному середовищі Покупця;
  • По експлуатації обладнання, перераховані в Керівництвах, які додаються до обладнання (наприклад, усунення застрягання паперу).

На що не поширюється гарантія?

  • На витратні матеріали (тонер, тонер-картриджі, носій (девелопер), фоторецептори (фотобарабани), копі-картриджі і принт-картриджі, блоки формування зображення, стрічки і ролики перенесення зображення, бункери збору відпрацьованого тонера і супутні товарні позиції, що продаються для обладнання).

  • На всі види програмного забезпечення, як поставляється з обладнанням, так і додатково встановленого.

  • На сумісність даного обладнання з виробами і програмними продуктами третіх осіб в частині їх сумісності, або конфігурації систем.

  • На шкоду, заподіяну іншому обладнанню, що працює в сполученні з купленим обладнанням.

  • На обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил користування, описаних в інструкціях і Керівництвах, які додаються до обладнання, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, невиконання періодичних профілактичних робіт, несвоєчасної заміни ресурсних деталей, механічного пошкодження, а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха тощо.).

  • На обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил транспортування.

Правила користування обладнанням включають необхідність проведення протягом гарантійного терміну періодичних профілактичних робіт. Виконання таких робіт здійснюється сертифікованою сервісною організацією на платній основі. Дія гарантії припиняється в разі ремонту техніки сторонньою особою, що не є сертифікована.  

Порушення умов гарантії

Гарантія не поширюється на вироби, що вийшли з ладу:

  • З вини його власника внаслідок порушення умов експлуатації та зберігання, описаних в Керівництвах та Інструкції, які додаються до обладнання, через неправильну експлуатацію через недбале поводження;
  • Через включення в мережу з невідповідною напругою;
  • При наявності механічних пошкоджень;
  • В разі ремонту не уповноваженими особами;
  • Якщо несправність викликана перезаправкою картриджа або використанням неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин.

 

Надіслати заявку ви можете за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. назвою теми «Гарантійний ремонт»

Звертайтеся, будемо раді відповісти на ваші запитання тел: + 38 (032) 259 30 52+ 38 (068) 34 876 43 

Питання-відповіді 

Як довго триває гарантійний період для принтерів Konica Minolta та Xerox?
 
Гарантійний період для принтерів Konica Minolta та Xerox зазвичай залежить від конкретної моделі принтера та виробника. Зазвичай цей період становить від 1 до 3 років з моменту придбання принтера.
 
Які проблеми можуть бути відремонтовані в рамках гарантійного ремонту?
 
Гарантійний ремонт зазвичай охоплює такі проблеми, як: Несправність апаратного забезпечення принтера, наприклад, проблеми з друкарським механізмом або датчиками; Проблеми з програмним забезпеченням, такі як помилки програми принтера або проблеми з підключенням до комп'ютера.
 
Чи охоплює гарантійний ремонт проблеми, спричинені неправильним використанням принтера?
 
Ні, гарантійний ремонт не охоплює проблеми, спричинені неправильним використанням принтера або порушенням умов експлуатації. В цих випадках вартість ремонту може бути покрита окремо або потрібно буде скористатися платними послугами сервісного центру.
 
Як довго може зайняти гарантійний ремонт принтера?
 
Тривалість гарантійного ремонту принтера залежить від складності проблеми та наявності необхідних запчастин. Зазвичай процес ремонту займає від декількох днів до кількох тижнів. Проте офіційний сервісний центр прагне провести ремонт якомога швидше.
 
Чи можна отримати заміну принтера під час гарантійного ремонту?
 
У деяких випадках, якщо принтер не може бути відновлений або ремонт триватиме надто довго, офіційний сервісний центр може надати заміну принтера на новий або вже відремонтований пристрій.
 
© 1995-2024. Інтернет магазин "КАДР". Всі права захищено.
Ваш кошик