Папки-реєстратори: якими вони бувають
Призначення офісних папок-реєстраторів – упорядковане зберігання документів, нормативних актів, різних роздруковок та інших паперів. Вони мають тверді обкладинки й оснащені арочним механізмом, який дозволяє швидко і зручно додавати і видаляти аркуші.
Технічне оснащення для сучасного офісу
Часи, коли для ефективної роботи компанії або організації достатньо було стола зі стільцем, стелажа для документів, друкувальної машинки та рахівниці, давно пройшли. Сьогодні, щоб виконувати поточні задачі, розвиватись і досягати успіху, будь-якому офісу необхідно набагато більше. Розглянемо склад «стартового пакету» без якого не вийде навіть почати працювати.
9 несправностей копіювальних апаратів та їх причини
Апарати для копіювання документів, які у просторіччі називають ксероксами, - необхідний атрибут будь-якого офісу. На жаль, проблеми з такими пристроями рано чи пізно виникають у всіх. Ми розкажемо вам про 9 з них, що трапляються найчастіше.
Фліпчарт: 5 причин придбати зручну дошку для презентацій
Це пристосування також називають мобільною дошкою або офісним мольбертом. Зовнішньо воно дійсно нагадує класичний мольберт: встановлюється на триногу, має поле для нанесення зображень та лоток для письмових інструментів.
Як захистити улюблений девайс: підбираємо сумку для ноутбука
Портативний комп’ютер мало коли використовується стаціонарно. Його беруть з собою в офіс або у відрядження, на відпочинок або в коворкінг-центр. Для того, щоб транспортування було безпечним для девайса, необхідно забезпечили його надійним захистом. Тому наразі говоримо про те, як вибрати якісну сумку для ноутбука.